Hello world….!

This is me

Og velkommen til min blog!

Jeg er en 18 årig pige fra provinsen, som til dagligt går i 2g, medielinjen på STX. Jeg elsker alt der har med mode at gøre og har også længe haft en modeblog, hindborgmode.blogspot.com

men, jeg vil gerne et andet sted hen med min blog, end kun mode! Jeg vil lave en rigtig tøseblog! med gode rollemodeller, girlpower og lækre fyre, for det synes jeg virkelig at vi piger mangler!

udover det er jeg en kæææmpe film og musiknørd, så der vil også komme en del top 10′er og anmeldelser på bloggen.

 

English

Hello! and welcome to my blog!

I am a 18 year old girl from Denmark, who study in 2. semester at the media-line, at a danish college. I Loooove Fashion and have had a fashionblog called Hindborgmode.blogspot.com for a long time, but i want to created a blog for girls, with great role models, girlpower and hot dudes, cause i think we girls really need a site for this!

I am also a huuuuge movie and music-nerd so there will also be top 10’s and reviews

 

I hope you will like the blog!

 

xoxo

Sofie Hindborg

Leave a comment