5: Sweet love songs

Lykke Li – I follow rivers

Jeg er helt vild med Lykke Li og hendes stemme, og jeg er også helt vild med hendes hitsingle I follow Rivers!

english 

I adore Lykke Li and her amazing voice, and i am crazy about her hit single i follow Rivers!

Of monsters and men – Love, love, love 

En super sød og smule smertefuld kærlighedssang fra de altid fantastiske Of monsters and men! De skal i øvrigt også spille på Roskilde Festival til sommer!

english

a super sweet and painful lovesong from the always amazing band Of monsters and men! there are also going to play at Roskilde Festival this summer!

Wild child – Pillow Talk

En smuk sang om ulykke kærlighed fra Wild Child. Deres fantastiske stemmer og den søde melodi går lige i hjertet! Utroligt at den ikke er mere kendt.

english

sooo beautiful song from Wild child, about heartbreaking love! their amazing voices and sweet melody goes right to the heart!

Frank Ocean – Thinking About You

Jeg eeeeeeeeeelsker Frank Ocean. Jeg er i forvejen også lidt en hip hop tøs, da jeg også elsker Queen Bey, Kanye og Malk de Koijn. Men Frank Ocean har en særlig plads i mit hjerte allerede, da jeg elsker ALT han laver. Han er bare genial!

english

I loooooooooove Frank Ocean. I am already a hip hop gaaarl who loves Queen Bey, Kanye and Malk de Koijn, but Frank Ocean has a special place in my heart already! I love EVERYTHING he do!  He’s such a genius!

Passenger – Let her go

Man kan ikke lave en liste over søde kærlighedssange uden Passenger! Fantastisk sang med et godt budskab oveni.

english

you can’t make a list of sweet love songs without Passenger! Amazing song

Leave a comment